.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد.(ادامه)
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. اقدامات نیروی زمینی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد. ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند. ۱۵ تروریست در حملات راسک و چابهار به هلاکت رسیدند / آنها جلیقه انتحاری داشتند
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عناصری که در عملیات تروریستی دیشب شرکت داشتند، قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند. سردار پاکپور: تروریست‌ها قصد داشتند دیوار مقر سپاه را منفجر کنند
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عناصری که در عملیات تروریستی دیشب شرکت داشتند، قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار شهید محمدرضا زاهدی در طول جنگ تحمیلی فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت.(ادامه)
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد. آخرین نامه دست‌نوشته سردار شهید زاهدی به خواهرزاده‌اش
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌ سردار محمدرضا زاهدی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
متحدان اوکراین اعلام کردند که طرح رسمی برای اعزام نیروهای نظامی به اوکراین در برابر روسیه وجود ندارد. پاریس:اعزام نیروی نظامی به اوکراین منتفی است
متحدان اوکراین اعلام کردند که طرح رسمی برای اعزام نیروهای نظامی به اوکراین در برابر روسیه وجود ندارد.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و این کار ظلم به کشورهای همسایه نیست، چرا که در تمام کشورها متداول است .... هیچکس هم نمی‌تواند اعتراض داشته باشد / دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند
شمال نیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و این کار ظلم به کشورهای همسایه نیست، چرا که در تمام کشورها متداول است ....(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
صبح امروز در تیراندازی اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر ریلی راه آهن زاهدان - بم، دوتن از بسیجیان بومی منطقه به شهادت رسیدند شهادت دو نفر از بسیجیان بومی سیستان و بلوچستان
صبح امروز در تیراندازی اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر ریلی راه آهن زاهدان - بم، دوتن از بسیجیان بومی منطقه به شهادت رسیدند(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که کشتی‌های جنگی انگلیس به دلیل کمبود قدرت آتش نتوانستند اهداف زمینی متعلق به انصارالله در یمن را هدف قرار دهند. ناتوانی کشتی‌های جنگی انگلیس در مقابله با اهداف زمینی انصارالله
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که کشتی‌های جنگی انگلیس به دلیل کمبود قدرت آتش نتوانستند اهداف زمینی متعلق به انصارالله در یمن را هدف قرار دهند.(ادامه)
در پی حمله بامدادی تجاوزگرانه ارتش تروریستی آمریکا به پایگاه‌های مقاومت در عراق، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در حمله تلافی‌جویانه مقر نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند. حمله تلافی‌جویانه مقاومت عراق به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور
در پی حمله بامدادی تجاوزگرانه ارتش تروریستی آمریکا به پایگاه‌های مقاومت در عراق، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در حمله تلافی‌جویانه مقر نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.